سرویسهای سفارش آنلاین غذای چیلیوری و ریحون که هر دو فعالیت خود را تقریبا بهطور همزمان و از سال ۹۴ آغاز کرده بودند، امروز (چهارشنبه ۴ دی ماه ۱۳۹۸) طی نشستی خبری اعلام کردند که باهم ادغام شدند.
چیلیوری و ریحون از آغاز رقیب محسوب میشدند و بر سر گرفتن جایگاه دوم برترین سرویس غذای آنلاین در تلاش بودند؛ تا اینکه درنهایت تصمیم گرفتند انرژی خود را معطوف یک مسیر کرده و در کنار یکدیگر به حیات ادامه دهند.
نشست خبری این ادغام امروز با حضور مدیران عامل هلدینگ IiVentures، ریحون، تامین سرمایه تمدن و سرآوا در هتل نیلو برگزار شد.
علیرضا صادقیان گفت چیلیوری با ۴۰۰۰ رستوران در ۳۰ شهر کشور فعالیت میکند و نسبت به سال قبل ۲۰۸ درصد رشد داشته است اما همواره با ریحون در رقابت بوده و بهمنظور رشد بیشتر موضوع ادغام برای این دو شرکت مطرح شد.
دو تیم تصمیم گرفتند که بهدلیل داشتن تیم جوانتر و اهمیت سرمایهگذاری روی یکی از این دو برند، با برند چیلیوری به ادامهی کار بپردازند. اکنون و با ادغام دو سرویس آنلاین غذا ۶۰ درصد به مشتریان چیلیوری و ۴۰ درصد به تعداد رستورانهای این دو شرکت افزوده خواهد شد.
برنامهی چیلیوری برای آینده، ارسال کالاهای سوپرمارکتی و مواردی شامل گل، شیرینی، دارو، میوه، نان و سایر موارد تند مصرف برای مشتریان است.
منبع:
zoomit
https://www.zoomit.ir/2019/12/25/343642/chilivery-reyhoon-merger/
More Stories
اتهام تازه کمیسیون اروپا علیه اپل: ایجاد انحصار در خدمات پرداخت بدون تماس
نهاد تنظیم مقررات رقابت و ضد انحصار ایتالیا (پلیس رقابت)، گوگل را به بیش از ۱۰۰ میلیون یورو جریمه کرد
ادغام رسمی فیات-کرایسلر و پژو؛ استلانتیس چهارمین غول خودروسازی دنیا شد